2012. augusztus 3., péntek

Majdnem szép...

Az történt ugyanis, hogy fejembe vettem - bár 30 éve hímeztem utoljára - , hogy kalocsai hímzést fogok véghez vinni, ha már ekkora divat mostanság. Be is vásároltam hozzá szépen. Vettem egy fehér blúzt, többféle cérnát, indigós ceruzát. No, nekiláttam. Nem mondom, hogy a hímzés extra szép, hiába ..sok éves kihagyás..de azért szerintem tetszetős.  Miután elkészültem, hideg víz alá tettem és átmostam a hímzett részt, részben azért, hogy az indigós ceruza nyomait eltüntessem. Száradás után jött a fekete leves, mert  bizony a piros cérna befogta az anyagot, nem csekély nyomokat hagyva rajta. Most ott tartunk, hogy elküldtünk a cérnát gyártó - forgalmazó cégnek a blúzt és majd várom a fejleményeket. Ha ki is veszik valahogy a az anyagból a foltokat, akkor vajon a  következő mosásnál mi történik?!

Ma az ötlet nem rossz, mutatom...így..foltostul...

2 megjegyzés:

  1. Hát, ez több, mint bosszantó. :(
    De a hímzés nagyon szép!
    Azért majd mesélj, mit mondott a gyártó!

    VálaszTörlés