2010. szeptember 2., csütörtök

Ha már mindenkinek van egy Baktusa..

...akkor muszáj, hogy Marcinak is legyen...de ha már neki van, akkor kapott egyet Vanda és Peti is.
Most csak a legkisebbet tudom prezentálni, a többi még gombozásra vár.

Egyébként nekem a hagyomásnyos Baktus nem igazán tetszik. Túl "kendősnek"..szögletesnek érzem, így a hagyományos leírás helyett, ami a következő:
4 szemet felvenni, 1 szemet simán lekötünk, majd 1 ráhajtás, aztán a másik két szemet is lekötjük, visszája sima, majd a következő sor is, aztán ezt a 4 sort ismételgetjük, egészen addig, míg a baktusunk feléig el nem érünk, onnantól ugyanez a 4 sor..pepitában:-) vagyis csak annyi, hogy a ráhajtás helyett 2 szemet egybekötünk.


Én úgy csináltam, hogy eljutottam egészen a feléig, majd nemes egyszerűséggel nem fogyasztottam rögtön, csak kb 14 sor után. Így nem kunkorodik fel és kellemesen körbeöleli a nyakat.
A kisemberről is próbáltam egy fotót készíteni..az Ő Baktusával, de csak egy halovány kezdeményezés sikerült. Hülyeségnek találta, hogy egy meleg ( akril + gyapjú és egy pamut szál) sálat akarok 25 fokban rákényszeríteni.




Ja..és még annyi,hogy egy gyereknek szerintem nem igazán kényelmes, ha megkötjük elől..így én a gombos megoldást választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése