2010. szeptember 26., vasárnap

Puhatalpú cipők

Ezeket a cipőcskéket nem most varrtam..Egy darabig nem is csináltam újabbakat, de mivel most jön a fűtés szezon és a fiaim nem tűrik meg a zoknikat magukon , így készül még egy pár:-)
Cipőcske egy édeske babócának. Külön élmény kislányos dolgokat varrni. Legalább kipróbáltam, mire képes a varrógépem hímzés terén:-)



Ő Marcipő:-) a talpa marha bőrből van, a felsőrésze farmer és bőr kombinációja. Csináltam egyet tiszta bőrből is, de annyira nehéz a több réteget átvarrni, hogy ennél a variációnál maradtam
Ez pedig tiszta bőrből van, kívül belül..nem egyszerű munka, megküzdöttem vele, mire az összes réteget átvarrtam..



3 megjegyzés:

  1. Amikor Petim totyogós volt,nézegettem Neki ilyen,illetve hasontó kis cipőket a tecsóban:)
    Tök jók!

    VálaszTörlés
  2. Egy ilyen cipőcske kb.1 óra alatt megvan.Ha hideg nálatok a padló, akkor érdemes még most is csinálni egyet!
    Egyébként Kandiandi pici lányának készült az első cipőcske. A csajos cipők mindig bájosabbak..

    VálaszTörlés
  3. Eltudod küldeni ennek a szabásmintáját?
    szeszi22@gmail.com

    VálaszTörlés